poniedziałek, 11 czerwca 2012

Czekoladników ....30

Uff!











5 komentarze:

moja artissima pisze...

O rety, ale produkcja! Jestem pod ogromnym wrażeniem, Kasiu, pełen szacunek- ta kolekcja jest rewelacyjna!

Gocha pisze...

Kobieto szacun! Ale się narobiłaś, z jakiej to okazji? Na koniec roku szkolnego?

Kasia pisze...

Nie nie. Tak właściwie to nie wiem z jakiej okazji, bo robiłam je kolejny raz dla Pani, która razem z moja córką leżała w szpitalu.

Piotrek pisze...

Urocze są te pudełka. Jestem pod wrażeniem w szczególności, gdy wyobrażę sobie włożony ogrom pracy! Miło się patrzy na nie :)

OriBella pisze...

O matulu ale hurt i jaki piękny!!! No musiałaś się napracowac, podziwiam:)

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.