piątek, 9 listopada 2012

Zalegało?!... Już nie będzie! Ale zdjęć tyle,że aż nudno!

 Wygląda tutaj jakbym nic nie robiła, oczywiście robiłam. Zrobiłam więcej niż uwieczniłam na zdjęciach, ale teraz to już tylko mogę żałować,że zapomniałam zrobić zdjęć np. sznurów koralikowych...







Wzięłam też udział w wymiance na pewnym forum .
Ja wysyłałam kilka moich prac dla wirtualnej koleżanki - Bogusi. Moja "wylosowanka" napisała, że trafiłam w gust i wszystko jej się podobało - bardzo się cieszę. A teraz to co wysyłałam...





A to moje wymiankowe prezenty, ogromnie się z nich cieszę i bardzo dziękuję mojej wirtualnej koleżance - Weronice, która dla mnie to wszystko przygotowała. Zdjęcia wykonane przez autorkę prac i pożyczone przeze mnie z forum, które organizowało wymiankę.






Super prawda? Wybaczcie ilość zdjęć, ale tak się nazbierało.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.