sobota, 18 maja 2013

Dziękuję...

Z dużym opóźnieniem Eli - Onka, z troszkę mniejszym Danusi i Ani za wyróżnienia. Ponadto Danusi za pamięć i wspaniałego , refleksyjnego maila.
Kilka słów wyjaśnienia
 Ze względu na ograniczenia czasowe traktowałam, a właściwie traktuję mojego bloga jako internetowy notatnik - pamiętnik. Wrzucam zdjęcia i dzięki temu mogę do nich wrócić, by zrobić  coś dla kogoś. Czasem pomaga to w pokazaniu osobie, która zamawia  co mogę zrobić, czasem pomaga to mnie wrócić do starego pomysłu, czasem uniknąć powtórki. Początkowo czas pozwalał na zabawę z blogiem - były wpisy "nierobótkowe" i bardziej osobiste , ostatnio nie nadążam. Wybaczcie więc, że mam spore przerwy, a wyróżnienia utknęły w martwym punkcie. Na samym początku kłopotów czasowych postanowiłam nie przyjmować wyróżnień, ale teraz zastanawiam się, co zrobić, bo nie wiem czy tym samym nie dotknę kogoś. Dlatego jeszcze raz serdecznie dziękuję i umieszczam na pasku bocznym z imieniem osoby, która mnie wyróżniła , ale wybaczcie- nie podejmę pozostałych zobowiązań związanych z wyróżnieniem, ciągle zmagam się z wyborem i realizacją tego co najważniejsze i ważne.Niestety na dłuższą metę 3 godzinny sen w końcu przestaje wystarczać i organizm upomina się o swoje. Jeśli to jakieś nadużycie  napiszcie proszę, a usunę z paska.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.