sobota, 9 listopada 2013

Złote Gody...

Tym razem miałam w pewnym sensie " wolną rękę" w doborze treści na ściankach pudełka... sama nie wiem co trudniejsze, czy działać wg. szczegółowych wskazówek ( choć czasem strasznie trudno coś zobrazować), czy też borykać się z dylematem "co by tu..."
Postanowiłam ,że trochę wbrew ustalonym regułom nie nasycę wszystkiego kolorem złotym, choć Gody Złote. Drobne elementy złote nawiązują do nazwy jubileuszu, ale pudełeczko chciałam zrobić delikatne i optymistyczne jak wieloletnia miłość,która z pewnością wiele musiała przetrwać... jak to w życiu! Cudowny papier Magicznej Kartki z kolekcji " Różane listy" wydał mi się idealny.
Tak wyszło- mam nadzieję,że się spodobało.




4 komentarze:

luzik-Danka pisze...

Kasieńko cudnie wyszło:))

Anonimowy pisze...

Kasiu na Twoje prace mogę patrzeć bez końca, a Twój box będzie dla Jubilatów piękną pamiątką tego niezwykłego jubileuszu :-)

Unknown pisze...

Wspaniałe i pięknie udekorowane

Annette ;-) pisze...

Mi się podoba :-)

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.