wtorek, 23 lipca 2019

...po dwóch latach przerwy wracam...

... dużo się działo przez czas mojej nieobecności. Nie zarzuciłam całkiem moich pasji, ale robiłam mniej, a już zdecydowanie mniej uwieczniałam, dlatego nie wszystko uda mi się pokazać, ale coś tam utrwaliłam...

Na początek najważniejsze... 17 lipca 2019 r. urodziła się Basieńka- nasza wnuczka


W domu czekało na nią starsze rodzeństwo: Julia, Mateusz i Bolek z bukiecikami...


...w oczekiwaniu na Basię powstały:
- kartki dla kandydatów na chrzestnych...




- buciki...


-czapeczka i opaski...





- dwie sukienki i sweterek...

                                     


                                                 
...i kocyk...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.