poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Pierwszy raz naprawdę wyzwaniowo!

Nigdy jeszcze nie brałam udziału w wyzwaniu, tzn. nie robiłam kartki "pod wyzwanie"- to mój debiut.
Kartka na  wyzwanie#4 UHK Gallery oraz  KARTKI#67 na portalu Polki Scrapują.

Mój jest ten kawałek... papieru- mój ci on! Uwielbiam ten papier, bo: 
- jest w kropki
- ma odpowiednią grubość ( taką jak lubię)
- nie jest bardzo drogi
- jest brązowy (pierwszy powód i ten są najważniejsze)


Kwiatki zrobiłam z kremowego papieru przy pomocy dziurkaczy o wielkości 3,7 i 2,5cm

4 komentarze:

Made by Aisia pisze...

Piękna:-) Kwiatki są świetne, muszę podpatrzeć;-)

JagaBa pisze...

Przepiękna,niezwykle elegancka karteczka!Kwiatki wyszły Ci uroczo!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

IWA pisze...

Świetnie wygląda ta kolorystyka! Myślałam, że kwiatki to gotowce, rewelacyjne!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczne kwiatki zrobiłaś i pięknie je ułożyłaś, całość wygląda elegancko i pięknie. Wyzwania najwyraźniej Ci służą :)

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.