niedziela, 6 maja 2012

Komunijny sezon w pełni...

Kilka kartek komunijnych.
 Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Market , temat wyzwania : Błysk - u mnie błyszczący srebrny napis i brokat na kwiatkach.


Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie w Galerii Rae


Pierwsza kartka i ta następna " na różowo " mają kwiatki wykonane wg kursów tego i tego przygotowanych przez Monikę

Ta ostatnia kartka  była robiona jako pierwsza po długiej przerwie i przyznam,że nawet nie chciałam jej tu pokazywać, ale w końcu czasem i to co nie do końca udane trzeba  zachować- może ku przestrodze?! Dokładałam, odkładałam, dodawałam i ujmowałam, w końcu przykleiłam i choć ja nie do końca jestem zadowolona , bo efekt inny niż zamierzenia - kartka komuś się już spodobała.


4 komentarze:

moja artissima pisze...

Wszystkie piękne i subtelne, rewelacyjnie wykonane i do tego z przeszyciami :) Cudowne:)

Sylwia-eR pisze...

Śliczne, zwłaszcza te z różem.Pięknie wyglądają te różowe koraliki wewnątrz kwiatów...

Anna Sokołowska pisze...

piękne i błyszczące!

Rae pisze...

Bardzo fajne karteczki :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.