poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nadrabiam zaległości, aby Nowy Rok zacząć z czystym kontem...

Działo się wiele w ostatnim czasie:
- zmogła mnie choroba
-spędziłam cudowne święta w gronie najbliższych ( było to co lubię najbardziej- pelna chata)
-sporo kartek i innych drobiazgów  poleciało bez zdjęć ( właściwie kartki nie uwieczniłam ani jednej, ups! dwie jakieś się znalazły)
- upiekłam i ozdobiłam sporo pierniczków
- dostałam kartkę od Danusi ( koleżanki z robótkowego forum) - dziękuję Danusiu!
a teraz już najgorszy dla mnie okres w roku- inwentury - liczenie drobnicy w sklepie - to zawsze bardzo trudny i pracowity czas - jestem na pewien okres wyłączona z życia.
A' propos - ciągle jestem zbuntowana, bo przecież najpierw musiałam wszystko co mam w sklepie zakupić, a teraz mam samą siebie sprawdzić i kolejny raz płacić podatki, no ale cóż moje możliwości sprawcze ograniczają się do narzekania i tyle...
Teraz już spora dawka zdjęć:
- zaproszenia na 50 rocznicę ślubu rodziców koleżanki

- koralikowe ozdoby choinkowe
-dwie kartki świąteczne ( jedyne, które załapały się na zdjęcia)
- moje pierniczki, a raczej to co z nich zostało




-kartka na bierzmowanie
- kalendarz


-trzy różne kartki na jedną osiemnastkę




W tym miejscu muszę napisać,że odrobinę się zamotałam i zabrakło mi troszkę pomysłu , skorzystałam więc z pomysłu Karoliny, która już kiedyś robiła bardzo podobną, prawie taką samą ( zmieniłam kilka detali i Pin up) kartkę dla miłośnika motoryzacji i dzięki temu wyrobiłam się w czasie.



- exploding box na 40 rocznicę ślubu










To tyle na dziś.

Życzę wszystkim szampańskiej zabawy i szczęścia w Nowym Roku !








3 komentarze:

goja pisze...

Tak wszystko... trudno wybrać co ładniejsze:)
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

Beacia - 24 pisze...

Ależ cuda u Ciebie goszczą. Fantastyczne te koralikowe ozdoby świąteczne. Karteczki na 18 super :)
Masz naprawdę niesamowite pomysły :)

Made by Aisia pisze...

Kasiu - widać, że nie leniuchowałaś przed Świętami:-) Miło popatrzeć na efekty Twojej pracy, podziwiam, ja to za bardzo nie mam się czym pochwalić...
Kasiu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zdrowia, nieustającej weny, radości i spokoju:-)

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.