sobota, 31 grudnia 2011

Na ten Nowy Rok!

Życzę wszystkim w Nowym Roku tego co najlepsze: słońca nad głową,deszczu ile trzeba, pomyślnych wiatrów, przyjaciół niekoniecznie wielu, ale koniecznie dobrych i sprawdzonych, ogromnej wiary ( bo ona góry przenosi) i wszystkiego, wszystkiego dobrego.


Co do komentarzy pod poprzednim wpisem: chętnie podzielę sie doświadczeniem i zrobię kursik , ale to już po Nowym Roku i inwenturze ( to przez nią nie lubię tego okresu). Mam tylko nadzieję,że Ania nie będzie miała mi tego za złe, bo pomysł na świeczniki jest jej, ja tylko starałam się domowymi metodami osiągnąć choćby minimalnie zbliżony efekt.

2 komentarze:

moja artissima pisze...

Kasiu, ja również życzę Tobie samych pomyślności i radości w nadchodzącym Nowym 2012 Roku:) Pozdrawiam jeszcze w starym roku:)

Ania pisze...

Wszystkiego NAJ w 2012, twórczych inspiracji i działań :P

P.S. Rób kursik, rób! )))))

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.