niedziela, 17 lipca 2011

Może i ja spróbuję! Chrzest na złoto.

Wyzwanie w    craft4you . Sama nie wiem czy moje się nada, ale nie o wygraną mi chodzi, a raczej o przełamanie siebie i swojej blokady... Może trochę infantylnie, ale...
I męska wersja  bucików
No chyba,że taka, ale ją prezentowałam już tutaj we wcześniejszym poście. Do wyzwania pasuje.

Wykorzystałam stemple i złoty puder do embossingu. Kwiatki i brzeg kartki potraktowałam lekko pasta pozłotniczą.


Zajrzyjcie tutaj, co można  wygrać!
http://keepsakesbymelissa.blogspot.com/2011/06/my-3rd-blogaversary-giveaway.html

2 komentarze:

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful and sweet, thanks for sharing!
Thanks for visiting the Pixie Blog and for the shout out for Pixie, good luck!

Kasia pisze...

Thank You for Your visit and comment. It's important for me.

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.