niedziela, 24 lipca 2011

Wyróżnienie !

Witam w pogodny niedzielny wieczór. Karolina  przyznała mi wyróżnienie. Bardzo jej dziekuję, choć nie wiem czy nie dostało mi się to tak trochę po znajomości. Niemniej dziękuję bardzo i czuję się zobowiązana do większych starań i lepszej pracy. Karolina wzbudziła tak prawdziwie moje zainteresowanie scrapbookingiem, wyszukała i pokazała najciekawsze blogi. Dziękuję.
Zgodnie z zasadami powinnam:
1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów lub w wersji Ystin: wyróżnić dowolną liczbę blogów, ale z uzasadnieniem
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat

Punkty 1,2,3, mam za sobą. Punkt 4 wypełnię podobnie jak Karolina wg wersji Ystin.
I tak:
Chciałabym wyróżnić Marzenę prowadzącą bloga Zamotana Lacrima za całokształt. Podglądam ją już od bardzo dawna i zawsze znajdę u niej coś ciekawego.
Agnieszkę z bloga scrappassion ponieważ  robi piękne i ciekawe prace, dzieli się wiedzą i zawsze mnie czymś zadziwi.
Ushii z bloga Ushiilandia ,bo właściwie od przeczytania o niej artykułu w czasopismie zaczeła się moja wędrówka po różnych tego typu blogach. Podziwiam ją za wszechstronność  i pomysłowość.
Sasillę z bloga Kuchnia Pełna Cudów za wszystkie kursy, za piękne prace, ot za całokształt.
Atenę z Drewnianej Szpulki za wspaniałe pomysły, piękne prace.
I jeszcze Monikę z bloga Moja Papierowa kraina  za  wspaniałe kompozycje, i mnóstwo inspirujących, pięknych prac

I ostatni punkt czyli 7 faktów na mój temat:
1. Nauczyciel, wychowawca z powołania i przekonania od 26 lat- choć im dłużej, tym trudniej i bardziej tęsknię za tym co było
2. Książkowy przykład zodiakalnego skorpiona ( czytaj: trudny zawodnik)
3. Jestem dumna ze swojej rodziny i kocham swój dom
4. W sprawach rękodzieła wszelakiego jestem bardzo ciekawska
5.  Lubię się uczyć i metodą prób i błędów dochodzić do rozwiązania
6. Kocham  zwierzęta i mam ich sporo
7.Cieszę się z tego i tym co mam, nie tęsknię i nie płaczę za tym czego nie mam lub co mają inni

To tyle!

1 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :)
Zawsze jesteś u mnie nile widziana :)

Prześlij komentarz

Dziekuję,że do mnie zajrzałaś(łeś) i zechciałaś(łeś) zostawić po sobie ślad :)

 
Copyright (c) 2010 Ostoja Kasi... and Powered by Blogger.